sobota, 26 października 2013

Wstęp.

Cześć :3 !
Jestem Karolina .
Kocham serial Tajemnice domu Anubisa ♥
Na tym blogu znajdziecie moje opowiadanie o HoA.
Rozdziały będę dodawać co kilka dni.
W opowiadaniu będzie dużo Peddie , ponieważ ja ich kocham :3 .    
Główną rolę będzie grała Patricia.

Do internatu przyjeżdża nowa uczennica - Patricia. Już pierwszego dnia poznaje nowych uczniów , wszystkich bardzo polubiła , no może oprócz jednej osoby ... EDDIEGO (nie licząc woźnego Victora , ale go chyba nikt nie lubi ) .Po kilku dniach dziewczyna poprawia swoje relację z Eddiem.Czy to możliwe , że nienawiść zamieni się w przyjaźń ? A może potem jeszcze w coś więcej ... Zdaniem Patrici ma ona wielkiego pecha , jest jakąś wybraną , dziewczynie i jej przyjaciołą grozi niebezpieczeństwo  , razem mogą je pokonać.Niestety mają na to wyznaczony czas , który ciągle ubywa. Ale co to wszystko znaczy ? Jakie niebezpieczeństwo ? Czy im się uda ?

_____________________________________________________________
To jest tylko wstęp... może mi trochę nie wyszedł ponieważ pisałam je przed chwilą na szybko.
Opowiadanie powinno być lepsze.
Jak będą jakieś błędy to sorry ;/ .
Jeżeli przeczytacie rozdział to zostawcie komentarz ze swoją opinią , będę wiedziała co się wam nie podoba , czy coś robię źle , i w ogóle czy warto jest pisać tutaj te opowiadanie (czy ktoś je czyta) .
{Pod każdym swoim postem będę się podpisywać Patt.}

~Patt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz